Blockerad sida

Hemsidan du försökt nå är blockerad.

EFS-Kyrkan i Ängelholm har aktiverat innehållsfiltrering. Detta innebär att man inte kan surfa till vissa sajter. Vi vill inte att kyrkans nätverk ska användas för illegal nedladdning, spel, porr eller liknande.

Har sidan du valt att besöka tagit dig hit? Då har du gått in på någon sida som är klassad för blockering. Ska sidan du besöker inte blockeras av någon anledning, att vårt filter slår för hårt, hör av dig till support@efs-kyrkan.tv

Är det så att du har försökt surfa in på en porrsida, spelsida eller något annat och det här filtret faktiskt har hindrat dig att gå vidare så vill vi gärna tipsa dig att du alltid kan prata med någon av våra präster om du behöver, eller om du känner att du har ett missbruk eller svårt att sluta. De har absolut tystnadsplikt och lyssnar gärna om du behöver prata med någon.